Google+ Followers

1/19/2011

Anak-anakku insya-Allah Boleh...


Wajah yang dikatakan mirip sepertiku masa kecik2 dulu..bukan sikit TETAPI SEBIJIKKK....
Adik-beradik sah-sah la,teman bergaduh ia juga, teman bermain pun sama juga.....
Kalau umie marah kakak,adik pujuk..kalau umie marah adik, kakak pujuk..kalau umie marah dua2 alamatnye umie jugak yang kena pujuk he..heeeee
Tiap2 hari budak2 berdua ni tunggu petang hari..SEBAB??????boleh ikut abahnyer main bola kat padang... kawan sebaya pun banyak pulak tu..AKTIVITI???? main pasirrr....haduiiii sabar je la..

Adik dah boleh bawak basikal walaupun kayuhannya itu separuh2...

Seronok tengok Bahiyyah n Balqis main sama2..seiring sejalan..

Yang tak seronoknya umie terpaksa duduk kat rumah sorang2..hu..huuu..kekok kalau pegi jalan tak bawak anak...

Harapan umie biar kalian membesar dengan sempurna, dan pengorbanan umie menjaga kalian dapat membentuk anak2 umie ini menjadi anak2 yang solehah insya-ALLAH..

Tiada ulasan: