12/20/2010

Picnic di Gua Kelam..

Ari Sabtu lpas pi gua kelam...tak berapa ramai orang masa tu so aku conquer ler pot paling best
..kat mane????kat ujung gua tempat paling akhir air keluar dari gua...sangat la sejuk macam air batu erggggg...hajat nak bawak anak2 sedara masuk gua kelam tapi masa tak mengizinkan, nak kejar masa sebenarnya...cian nantik ada rezki pegi lagi erk..
Aku cam biasa insan paling seronok nak mandi, tapi Balqis buat muka ketat takut air...haaa..haaa
Bahiyyah yang kelaparan makan dulu....isi minyak dulu yeee
Hidangan aritu ialah Bihun sup...baeekkk punyee...
Ini ialah Mak Dara Dan Anak Dara...juga Balqis dan Bahiyyah....duduk jelah dik oiiiii
Bahiyyah sebenarnya nangis tuh..puas ler ummi nyer pujuk suruh senyum skit...
Balqis siap angkat kaki taknak cecah air....sejukkkkkkkk......
Abah maintain senyum.....(dah macam askar lak laki aku....)


Pukul 4 petang balik dengan suke sukinye laaa..laaaa...laaaaaaaaa...

2 ulasan: